torsdag den 21. maj 2015

Event med Mademyday

Hele holdet af bloggere som testede Mademyday´s koncept.
EmmoEmmo
Miss Jeanett
Rigeligt Smør
Camillas Hverdagsglimt


Jeg var i starten af maj inviteret på et event i Odense af Mademyday.
Mademyday er en App, hvorfra du kan sende gaver, i form af sms-gavekort til forskellige caféer og restauranter i (indtil videre) København, Aalborg og Odense.

App´en fra mademyday kan ses her: Mademyday
Jeg testede konceptet sammen med min gode veninde Mette, som selv er up-comming blogger.

Det fungerer i praksis sådan, at du via App´en kan søge de tilmeldte caféer og restauranter, og derfra vælge hvilket sted du ønsker at udstede gavekortet til.
Derefter sender du gavekortet til telefonnummeret på den person som skal modtage gaven. Vedkommende behøver ikke selv at være i besiddelse af App´en, gavekortet vil blive modtaget på en ganske almindelig sms, som modtageren så viser på udstedelsesstedet.
Nemt og enkelt for giveren, og uden bøvl, med at skulle ind på stedet og købe gavekortet.
Det er helt sikkert en service jeg vil benytte mig af fremover.

I Odense er følgende Restauranter/caféer tilmeldt Mademyday:

Nelles Coffee
LEI:K
Café Chino
Froggys
Coffee & Eat
Riceteria
Bar Snik Snak
Kong Volmer


Herunder følger lidt billeder af, hvad vi testede på dagen:

Brunch, milkshake og smoothie fra Café Chino

Latte og Summerbird fra Coffee & Eat

Friskpressede juicer fra Froggys

Sushi fra Goma

Cocktails fra Goma

Indlægget er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar