mandag den 17. august 2015

Frisørtip og en lille rabat til dig som læser med her


Min søde veninde Eva er frisør hos Hair Care, Dalum

Her får jeg lysnet mit hår med reflekser ca. hver 3. måned. De flotteste reflekser i Odense, det kan jeg skrive under på, og jeg har prøvet mange forskellige frisører i årenes løb.

Reflekserne lægger Eva helt tæt ned til hovedbunden, det gør, at det ikke ligner, at jeg har en lille udgroning, som man ellers godt kan risikere hos nogle frisører.

Eva er grundig og sikker i sit arbejde og sætter en stor ære i at udføre et flot stykke arbejde, hun er effektiv og spilder ikke tiden, så jeg føler mig i meget trygge hænder.

Hun er super dygtig til at vælge en farve, som matcher det jeg har i forvejen.
Udover det så bruger hun Colorphlex i sine farver, som skåner håret, så mit hår faktisk ikke bliver slidt af det, som jeg ellers før hen ofte har prøvet.
Hun er også fair med priserne.  F.eks. så betaler jeg ikke en langhårs-pris, når jeg kun får farvet udgroningen.

Som noget helt særligt kan du få 10% rabat på alle behandlinger hos Eva i hele september måned (2015), hvis du bruger koden EvaEva (oplyses ved bestilling af tid).




Her er jeg stylet med krøller lavet med glattejern.




Eva Søe Møller, Hair Care, Dalum


Kontaktoplysninger:

Hair Care Dalum
Faaborgvej 29
5250 Odense SV (tæt på Zoo.)
Tlf. 6610 1414
Onlinebooking: HER!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar