torsdag den 7. juli 2016

Boganbefaling Sønderho Kro Fanø


Jeg har fået den fineste bog foræret, af den gode mand Jan Wulf fra Da Vinci Business

Det er virkelig den smukkeste bog jeg nogensinde har set. Det er en fryd for øjet at kigge på de flotte fotografier i bogen, af både mad, natur og mennesker. Jeg har sådan nydt at læse den, og glæder mig meget til at afprøve opskrifter derfra.

Bogen fortæller Sønderho Kro´s historie, helt tilbage til 1600-tallet - og Fanøs historie, så smukt skildret i billeder.

Går turen til Fanø denne sommer, kan jeg varmt anbefale bogen, uanset om man ønsker at gæste kroen, eller bare være turist på øen.

Her kan du se en lille film om bogprojektet: VIDEO FANØ

Bogen består af 288 billedrige sider med opskrifter, fortællinger om Sønderho Kro siden 1772 og den unikke egn. 
Alle tekster er på både dansk og engelsk, og bogen er produceret i hardcover og topkvalitet. 

Bogens indhold i ord og billeder: 
80 opskrifter af stjernekokken Jakob Sullestad baseret på kroens køkken og retter med regionale råvarer inspireret af Vadehavets fauna krydret med vilde urter og bær fra Fanøs natur. 

Historier fra Sønderho Kro – præsentation af kroen, anekdoter om søfart, fortællinger om kendte kunstnere, der har gæstet kroen, interviews med nulevende kunstnere og lokale og meget mere af forfatter Jeppe Brixvold. 

Unikke billeder fra kroen, Sønderho, Valdehavet og Fanøs fantastiske natur af den anerkendte fotograf Claes Bech-Poulsen.

Vejl. pris 429,- kr. 

Min varmeste anbefaling til bogen! Eva.

Kontaktinfo / Bestilling og yderligere information:

Jan Wulf
Tlf. 63129090
wulf@davincibusiness.dk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar