tirsdag den 23. oktober 2012

Min pastasalat


Min egen version af en velsmagende pastasalat.


Til 2 sultne voksne:

250 g.  pasta - fuldkornssløjfer (jeg bruger Barilla)
2 kyllingebrystfileter, grillet eller stegt på pande og skåret i mindre stykker
2 gulerødder, skåret i mønter
broccoli
1 majskolbe, koges i 5 min. og kernerne skæres af med en skarp kniv
1 lille blok gedefeta
4 forårsløg
Lidt frisk ananas, skåret i mindre stykker
Lidt cherrytomater skåret i både
en håndfuld ristede pinjekerner
1 bøtte Pesto Rosso, jeg bruger den fra Løgismose, som findes på køl i Netto.









Kog pastaen al dente
Lynsteg gulerødder og broccoli i lidt olie på en pande - bare i 2 min..

Bland pestoen godt rundt i den lune pasta, tilsæt alle grøntsagerne og kylling og smuldr osten i.
Drys med ristede pinjekerner.
Servér straks!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar