fredag den 13. september 2013

Facebook er du tilmeldt min side dér ?


Hej kære faste læsere på min blog :-)

Lige lidt strøtanker her inden weekenden.

Vil lige gøre opmærksom på, at jeg har en facebookside som du kan følge. Den hedder "Evas Køkken" og du finder den her:  Evas Køkken

På facebooksiden poster jeg en ny opskrift hver dag, til inspiration til aftensmaden, bageprojekter, madanmeldelser og små glimt fra mit liv. Her får du langt flere opdateringer end blot ved at følge bloggen.
Så tryk "synes godt om" hvis du har lyst :-)

Har ligeledes en instagramprofil, den finder du ved at søge "evarambrand" i instagram.

Min blog har nu eksisteret i halvandet år, og har mellem 800-1200 læsere om dagen, det er jeg meget beæret over!

En rigtig dejlig weekend til dig, og tak fordi du følger min blog!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar